Tervehdys! Tuollainen JUURI KATSASTETTU 164 AUTOMAATILLA päivittäisestä ajosta seuraavalle! Perkeleen hyvä väri!!!! PARAS MITÄ NÄIHIN ON SAANU!! (KUNGS BLÅ)
Olen tuolla nyt muutaman suven päästelly jokapäiväisenä käyttöautona menemään heti kun kesärengas sesonki alkaa,niin aina syksyyn asti ja toimii hienosti!! Aika maltillinen kulutus kuitenkin n.10-12L/100km!
Kone on käyty läpi edellisen omistajan puolesta ja käy hienosti!
Automaatti on käyty läpi minun aikana!
Korityöt tehty(ovien alareunat,taka kaaret)!
Nythän tuossa on pikku muutoksia korissa,mutta kaikki alkuperäiset listat ja merkit,vanteet löytyy!
Sisustan pikku osia irtaallaan esim ikkunaveivejä ja sivulasin lukitusvipu,mutta ne löytyy kun vaan laittaa paikkaansa!
Penkinpäällisten alla TURKOOSIT NAHKAJAKKARAT JA turkoosit ovipahvit löytyy!
Perä pitää pikku ääntä,mutta vielä toimittaa hienosti!
Soitteleppa lisäinhvoo jos kiinnostaa!!
Tervehdys! Tuollainen JUURI KATSASTETTU 164 AUTOMAATILLA päivittäisestä ajosta seuraavalle! Perkeleen hyvä väri!!!! PARAS MITÄ NÄIHIN ON SAANU!! (KUNGS BLÅ)
Olen tuolla nyt muutaman suven päästelly jokapäiväisenä käyttöautona menemään heti kun kesärengas sesonki alkaa,niin aina syksyyn asti ja toimii hienosti!! Aika maltillinen kulutus kuitenkin n.10-12L/100km!
Kone on käyty läpi edellisen omistajan puolesta ja käy hienosti!
Automaatti on käyty läpi minun aikana!
Korityöt tehty(ovien alareunat,taka kaaret)!
Nythän tuossa on pikku muutoksia korissa,mutta kaikki alkuperäiset listat ja merkit,vanteet löytyy!
Sisustan pikku osia irtaallaan esim ikkunaveivejä ja sivulasin lukitusvipu,mutta ne löytyy kun vaan laittaa paikkaansa!
Penkinpäällisten alla TURKOOSIT NAHKAJAKKARAT JA turkoosit ovipahvit löytyy!
Perä pitää pikku ääntä,mutta vielä toimittaa hienosti!
Soitteleppa lisäinhvoo jos kiinnostaa!!