Joutaisi pientä puuhastelua kaipaava volvo seuraavalle innokkaalle, ei kaunein muttei varmasti huonoinkaan sillä uutta osaa laitettu todella paljon. Pohja kova, muutama paikka hitsattu. Käy jostain syystä rikkaalla, ei varmasti iso vika, lambdan valoa polttaa mittaristossa vaikka uusi anturi, muuten vois käyttää leimalla. Itsellä ei intoa enää ihmetellä. Tekniikka B200f ja M47.
Uutta osaa:
-moottorin kaikki tiivisteet
-kansi tarkastettu ja venttiilit hiottu seetissä sekä uudet venavarren kumit
-kiertokangen laakerit
-vesipumppu
-jakohihna ja...
Joutaisi pientä puuhastelua kaipaava volvo seuraavalle innokkaalle, ei kaunein muttei varmasti huonoinkaan sillä uutta osaa laitettu todella paljon. Pohja kova, muutama paikka hitsattu. Käy jostain syystä rikkaalla, ei varmasti iso vika, lambdan valoa polttaa mittaristossa vaikka uusi anturi, muuten vois käyttää leimalla. Itsellä ei intoa enää ihmetellä. Tekniikka B200f ja M47.
Uutta osaa:
-moottorin kaikki tiivisteet
-kansi tarkastettu ja venttiilit hiottu seetissä sekä uudet venavarren kumit
-kiertokangen laakerit
-vesipumppu
-jakohihna ja kiristäjä
-apulaite hihnat
-kytkin,asetelma,painelaakeri
-sytkä osia jakaja/pyörijä,tulpat,tulpan hatut/johdot, sytytysmoduuli
-molemmat lämpötila anturit
-molemmat bensapumput
-bosch lambda
-katti sekä takavaimennin
-kaikki takajarru kilkkeet
-kaikki öljyt ja suodattimet
Kuitit löytyy suurimmasta osasta
Sisustasta muutama muovi osa puuttuu,takaikkunoiden veivit sekä radio ja kaijuttimet. Ulkopuolen listoja irti mut pitäs olla kaikki tallessa. Kesärenkaita ei ole, alla mangelsin peltivanteet hyvillä nastoilla, toiset normi pellit löytyy kans nastoilla. Levipellit vois johonkin rahaan myös löytyä mukaan nastoilla toki kaks on poltettu slikseiksi.
Mikäli kiinnostus heräsi niin kysy lisää, vaihossa kelpais vene, toki voi tyrkyttää mitä vaan mutta mieluiten rahalla myydään!