!!Huom!! Yhteydenotot miehelle numeroon nolnelnol1903666
Vaihdossa tullut näpsäkkä vompatti seuraavalle tarvitsijalle ensiautoksi tai vaikka muuten näppäräksi käyttöautoksi.
Juuri katsastettu, leimalta pomppasi kuin sähköjänis konsanaan hylätyksi. Testeri näytti etuiskareiden olevan yhtä velttoja kun naapurin Seppo ilman viagraa. No nyt ne on siis uusittu ja ovat kuin Sepon asenne, eli jämäkkyyttä löytyy. Muutama muukin inssin huomautus samalla hoidettu kuntoon, nyt sillä saa ajella ilman isompia stressejä vuoden päivät mutkaista tietä horisonttiin riippuen kenen kädet on Vatasen jalkojen lisäksi.
Ikäisekseen todella vähän ajettu, mitä tukee kattava huoltokirja ja katsastusten ajokilometrit.
Varusteitakin...
!!Huom!! Yhteydenotot miehelle numeroon nolnelnol1903666
Vaihdossa tullut näpsäkkä vompatti seuraavalle tarvitsijalle ensiautoksi tai vaikka muuten näppäräksi käyttöautoksi.
Juuri katsastettu, leimalta pomppasi kuin sähköjänis konsanaan hylätyksi. Testeri näytti etuiskareiden olevan yhtä velttoja kun naapurin Seppo ilman viagraa. No nyt ne on siis uusittu ja ovat kuin Sepon asenne, eli jämäkkyyttä löytyy. Muutama muukin inssin huomautus samalla hoidettu kuntoon, nyt sillä saa ajella ilman isompia stressejä vuoden päivät mutkaista tietä horisonttiin riippuen kenen kädet on Vatasen jalkojen lisäksi.
Ikäisekseen todella vähän ajettu, mitä tukee kattava huoltokirja ja katsastusten ajokilometrit.
Varusteitakin löytyy ihan kivasti tälläiseen mm. Vakionopeudensäädin, automaatti-ilmastointi, sähkölasit edessä, lohkolämmitin ja sisätilanpistoke, Biltema hi-tech jälkiasennussoitin jne.
Nyt jos kuvittelit löytäväsi ultimaattisen löydön tähän rahaan niin palautetaan maanpinnalle. Sähkönsinisessä ulkokuoressa tässä on jo kulumaa tietenkin, en nyt ala erittelemään niitä kun loppuisi tila kesken ja voisi harkita uutta uraa kirjailijana. Kuten kuvista voi zoomailla nii ihan siisti silti 10metrin päästä jopa selvinpäin kun tarpeeksi aurinkoa vasten katsoo. Jarrut kelpasi leimalla mutta oikea takajarru vähän alkoi laahata, vaatii siis ehkä huomiota jossain kohti tai vain käytön puutetta. Muuten tuntuisi olevan mitä nyt tälläiseltä 8vuoden päästä museoautoikään pääsevältä bemarilta voi olettaa.
Tervetuloa potkimaan renkaita, niissä pintaa siihenkin riittää!