BMW 320

Päivitetty 20.05.2026 Kouvola, Kymenlaakso
ID 15722267
BMW 320
Bensiini
1999
280 000 km
Automaatti
Siitä liikkuva ja toimiva nelikuutio
Perustiedot
Mittarilukema
280 000 km
Moottori
2,0 l, Bensiini
Vuosimalli
1999 (ensirek. 3-2007)
Vaihteisto
Automaatti
Vetotapa
Takaveto
Katsastettu
10/2025
Korimalli
Sedan
Auton tyyppi
Henkilöauto
Väri
Punainen metalliväri
Tekniset tiedot
Teho
110 kW / 150 Hv
Vääntö
110 Nm
Kiihtyvyys (0-100)
11 s
Henkilömäärä
5
Ovien lkm
5
Ohjauslaite
Vasemmalla
Polttoaineen kulutus
Kaupunki: 11,7 l/100 km
Maantie: 6,5 l/100 km
Yhdistetty: 9,4 l/100 km
Turvallisuus
Ajonvakautusjärjestelmä
Lukkiutumattomat jarrut (ABS)
Varashälytin
Luistonestojärjestelmä
Sumuvalot
Ajonvakautusjärjestelmä Lukkiutumattomat jarrut (ABS) Varashälytin Luistonestojärjestelmä Sumuvalot
Sisätilat ja mukavuudet
Lohkolämmitin / moottorilämmitin
Sähkökäyttöiset ikkunat
Vakionopeudensäädin: Perinteinen
Sisätilanpistoke
Sähköpeilit
Lohkolämmitin / moottorilämmitin Sähkökäyttöiset ikkunat Vakionopeudensäädin: Perinteinen Sisätilanpistoke Sähköpeilit
Elektroniikka
Bluetooth
Matkapuhelinvarustus
Bluetooth Matkapuhelinvarustus
Muut
Kahdet renkaat
Lasikatto
Kattoluukku: Ilman panoraamaa
Kahdet renkaat Lasikatto Kattoluukku: Ilman panoraamaa
Lisätiedot

Tässä sulle hyvä nelikuutio ei oo jonnetuuninkia muuta ku että takapönttö katkastu. Mukaan saa kyllä takapöntön joo. Mun omistuksessa ajettu 2500km ilman kummempia ongelmia ainoa tietenki mikä tyyppivika näissä nii huohotin ja se on ohitettu. Sitte plussat ja miinukset


Plussat:

Kattoikkuna

Vakkari

Öljyt vaihettu 6000km sitte

Kesä ja talvirenkaat ok kunnossa.

Ei valuta mitään.

Sisältä hyvässä...

Tässä sulle hyvä nelikuutio ei oo jonnetuuninkia muuta ku että takapönttö katkastu. Mukaan saa kyllä takapöntön joo. Mun omistuksessa ajettu 2500km ilman kummempia ongelmia ainoa tietenki mikä tyyppivika näissä nii huohotin ja se on ohitettu. Sitte plussat ja miinukset


Plussat:

Kattoikkuna

Vakkari

Öljyt vaihettu 6000km sitte

Kesä ja talvirenkaat ok kunnossa.

Ei valuta mitään.

Sisältä hyvässä kunnossa kyllä.

automaattiloota pelaa hyvin.

Ei oo jättäny tienpäälle ikinä.

Vapari

Alusta suht hyvässä kunnossa.


Sitte miinukset:

Huohotin ohitettu kun ei oo ollu jaksamista korjata tai tilata uutta osaa. Uus huohotin n. 30€ aeromotorsilla.

Erivärine ovi ku alkuperäne ovi oli ottanu osumaa edellisellä omistajalla. (Ovessa kolisee myös sadevedenohjauskanava)

Ja kuskinpuolen b pilari oijottu.

Airbag valo palaa oven takia.

Etujarrupalat pitäs vaihtaa, palaa jarruvalo sen takia.

Huoltokirjaa ei oo, mutta asiallisesti on pidetty.

Pikku ruostepaikkoja löytyy tän ikäsestä autosta kyllä.

Karvalakki vähä.


Leimaa on tosiaan lokakuun puolvälii asti ja leimalle tarvii ainakin huohotin korjata ja laittaa takapönttö kiinni, muuta ei nyt oo itellä tiedossa.


Viestiä voi laittaa numeroon 0449857830.

Auton voin tuoda vaihtoehtoisesti korvausta vastaan, tosiostajan kohdalla voidaan hintaa hieman hieroa.

Ohjeita turvalliseen ajoneuvokauppaan

BMW 320  3.9 Lue 541 BMW 320 -arvostelua

Automaatit
Ohjeita turvalliseen ajoneuvokauppaan

BMW 320  3.9 Lue 541 BMW 320 -arvostelua

Automaatit

BMW Koeajoja