Miinuksia:
Vilkuttaa tyhjäkäynnillä öljynpainevaloa, olen autolla ajanut ja toiminut normaalisti. Risteyksissä ja valoissa olen aina nostanut kierrokset hieman yli 1000 missä öljyvalo sammuu. Öljynpaineet mitattu. tyhjäkäynnillä paikallaan 0.5bar ja kierroksia nostaessa bar:it nousee. 1000rpm 0.8bar, 1500rpm 1.5bar, 2000 2bar, 2500 2.5bar, 3000 3bar, 3500 rajoittimelle 3.5bar. Elikkä sihti tukossa tai öljypumppu sökö.
Yks takavalo pimeänä ei syttynyt polttimonvaihdolla.
Hehkuissa joku ongelma, lukija herjaa.
Vetokoukku ei mene paikoilleen.
Plussia
Kone ei kolise tai...
Miinuksia:
Vilkuttaa tyhjäkäynnillä öljynpainevaloa, olen autolla ajanut ja toiminut normaalisti. Risteyksissä ja valoissa olen aina nostanut kierrokset hieman yli 1000 missä öljyvalo sammuu. Öljynpaineet mitattu. tyhjäkäynnillä paikallaan 0.5bar ja kierroksia nostaessa bar:it nousee. 1000rpm 0.8bar, 1500rpm 1.5bar, 2000 2bar, 2500 2.5bar, 3000 3bar, 3500 rajoittimelle 3.5bar. Elikkä sihti tukossa tai öljypumppu sökö.
Yks takavalo pimeänä ei syttynyt polttimonvaihdolla.
Hehkuissa joku ongelma, lukija herjaa.
Vetokoukku ei mene paikoilleen.
Plussia
Kone ei kolise tai pidä ylimääräisiä ääniä.
Auto on hyvä ajaa ja pieni ruokainen.
Alustasarja löytyy joka on otteessa.
Alcantara sportti sisusta.
Ground zero kaiuttimet ja diskantit etuovissa.
2.5" tuuman putki dpf jälkeen yhdellä vaimentimella.
Perä lukottaa hyvin
Short shifter (alkuperäinen vaihdekepin nuppi löytyy)
Öljyt ja suodatin. Suodattimessa ei ole metallihippuja.
Koneessa käytetty RVS käsittely.
Ilmansuodattimet
suodatinkotelo ja ilmamassamittari mukaan
öljypohjan tiiviste ja sihdin joku imuputki mukaan. Tilattu bemariosilta.
Vanhan omistajan mukaan vaihdettu kone joka ajettu reilu 220tkm ja ketju vaihdettu, tästä ei kuitenkaan muuta näyttöä kuin huoltokirja toisesta autosta. Koppa siis 320d mutta vaihdettu 18d moottori.
Joku ohjelma pitäis löytyä, huoltokirjan ja muiden lappujen seassa softaus lappu jonka mukaan pitäisi olla yli 200hp.
Löytyy myös launch control mikä säädetty 2500 kierrokseen.
Korilla on ajettu 480tkm mutta korroosiota ei hirveemmin löydy, muutama parkkipaikka kolhu ja apparin puolella repsottaa hieman sivuhelma.
Kuvan M-sportit ei kuulu kauppaan, myydään viimeisen kuvan vanteilla.
Mahdollisuus tuoda auto Seinäjoelle.