Siitä seuraavalle, kilsoihin nähden tosi siisti e39 jumal m57 moottorilla, koneeseen vaihdettu 530d turbo ja suuttimet, sekä custom softa laatikkoon ja koneeseen, jotta olisi vähemmän imuri.
Auto pysynyt siistissä kunnossa, sillä ollut yli 13v samalla harrastajalla, koneellisesti ei mitään vikaa, sisusta todella asiallinen, huollettu asiallisesti ja kattavasti.
Kuitenkin kyseessä yli 20v vanha maailmaa nähnyt käyttis, joten ulkoisesti jotain sanomista varmasti, mutta auto on kuitenkin juuri kiilloitettu sekä vahattu, niin maalipinta on hyvä, jos ei kiveniskuja ym lasketa.
Mukaan saa muutaman laatikollisen sekalaisia varaosia, hyvät nastat vanteilla, eteen uudet kesäkumit sekä tietysti tämän hyvän käyttöauton.
Leimaa vajaa...
Siitä seuraavalle, kilsoihin nähden tosi siisti e39 jumal m57 moottorilla, koneeseen vaihdettu 530d turbo ja suuttimet, sekä custom softa laatikkoon ja koneeseen, jotta olisi vähemmän imuri.
Auto pysynyt siistissä kunnossa, sillä ollut yli 13v samalla harrastajalla, koneellisesti ei mitään vikaa, sisusta todella asiallinen, huollettu asiallisesti ja kattavasti.
Kuitenkin kyseessä yli 20v vanha maailmaa nähnyt käyttis, joten ulkoisesti jotain sanomista varmasti, mutta auto on kuitenkin juuri kiilloitettu sekä vahattu, niin maalipinta on hyvä, jos ei kiveniskuja ym lasketa.
Mukaan saa muutaman laatikollisen sekalaisia varaosia, hyvät nastat vanteilla, eteen uudet kesäkumit sekä tietysti tämän hyvän käyttöauton.
Leimaa vajaa kuukausi jäljellä, ja sinne ei isoja remppoja tarvi tehdä, korkeentaan joku tukivarsi tms vaihtaa, ja edestä kumit uusia. tinkivaraa kyllä löytyy, ja auto on halpa juuri sen takia että siitä löytyy pientä laittoa, mutta itsellä ei mielenkiinto ja aika riitä niiden korjaukseen, joten haluan vain autosta eroon.
Ruostetta tässä on todella vähän verrattuna noihin muihin rakkineisiin mitä nyt myynnissä, ja esimerkiksi helmat+nostokohdat tähän on tehty.
Lisäkysymyksiin vastaan mielelläni, vaihdot ei kiinnosta, ja turhat tonnin tarjoukset voi jättää pois.