Suomessa ensirekisteröity ED7, eli D16A9 DOHC-moottorilla!
Auto on, kuten kuvista voi todeta, todella hienossa kunnossa ikäisekseen ja varusteltu maltillisilla sekä harkituilla lisäosilla. Palautettavissa helposti myös täysin originaaliksi museointia varten.
Auton historia hyvin tiedossa aina sieltä Turun Veholta vuonna 1989 uloslähtiestään.
Autossa ei ole ruostetta ja se on ollut hyvin pitkään pelkästään kesäajossa.
Alkukesästä ammattilaisen toimesta läpikäyty pinnat ja tehty eli Gtechniq- keraaminen pinnoitus (takuu 5vuotta, kustannus 750€).
Autoon tehty myös edellis talvena ja alkukesän aikana mm seuraavat huollot ja uusittu osia.
- Uusi jäähytin ja...
Suomessa ensirekisteröity ED7, eli D16A9 DOHC-moottorilla!
Auto on, kuten kuvista voi todeta, todella hienossa kunnossa ikäisekseen ja varusteltu maltillisilla sekä harkituilla lisäosilla. Palautettavissa helposti myös täysin originaaliksi museointia varten.
Auton historia hyvin tiedossa aina sieltä Turun Veholta vuonna 1989 uloslähtiestään.
Autossa ei ole ruostetta ja se on ollut hyvin pitkään pelkästään kesäajossa.
Alkukesästä ammattilaisen toimesta läpikäyty pinnat ja tehty eli Gtechniq- keraaminen pinnoitus (takuu 5vuotta, kustannus 750€).
Autoon tehty myös edellis talvena ja alkukesän aikana mm seuraavat huollot ja uusittu osia.
- Uusi jäähytin ja termostaatte sekä jäähdytinnesteet
- Täydellien kytkinremontti ja vaihteistoöljyt
- Päivitetty sterot, Alpine 6,5" 2-tie erillissarja, Alpine digipääte, Alpine BT/DSP-soitin sekä Ground Zero 10" subwoofer suljetussa kotelossa, varapyörän paikalla.
- Honda OEM-alumiinivanteet (Cromodoras) hyväkuntoisilla renkailla
- Imupuoli täysin läpikäyty ja TPS-anturi vaihdettu
- ECUn- sekä lämpömittarin anturit uusittu
- Perushuolto, öljyt, suodattimet, tulpat sekä akku uusittu 06/2026
- Samalla asennettu uudet, laadukkaat TEIN coiloverit ja tehty nelipyöräsäätö (1000€).
Autossa Marteliuksen valmistama, ruostumattomasta teräksestä valmistettu pakosarja sekä 2,5” kokoputkisto. Äänet ovat todella sivistyneet verrattuna markettiputkiin.
Jarrulevyt läpikäyty muutama vuosi takaperin, samoin jakopää sekä vesipumppu.
Autossa myös Aflatechin kauko-ohjattavat varashälytin, joka ohjaa myös lukitusta.
Autossa alkuperäinen HUOM! Lasinen ja sähkötoiminen kattoluukku, joka luonnollisesti toimii ja pitää vettä. Myös sähköpielit ja -lasit toimivat moitteetta.
Auto on tosiaan ns. Suomi-auto, kolaroimaton ja pohja, kaaret jne kunnossa sekä ruostesuojattu. Paikanpäällä näkee auton paremmin.
Hinta on aikalailla tuo, mitä ilmoituksessa lukee. Näiden hyväkuntoisien ja DOHC-moottorilla varustettujen tarjonta on hyvin marginaalista nykypäivänä Euroopassa ja hinnat nousseet / nousevat kovaa vauhtia.
Mikäli olet aidosti kiinnostunut ja valmis nopeisiin kauppoihin - ota yhteyttä. Auto hetken myynnissä, jonka jälkeen siirtyy talliin odottelemaan parempia aikoja.
Vaihdossa kiinnosta Eurot!