Honda Civic EP2 1.6 – Katsastettu, paljon huollettu, 330 tkm
Myyntiin siistikuntoinen Honda Civic EP2. Mittarissa noin 330 000 km. Auto on ollut päivittäisessä ajossa ja toimii hyvin.
Ennen katsastusta autoon tehtiin autohuollossa isompi huolto, johon meni reilusti rahaa ja vaihdettiin paljon osia. Lisäksi oman omistukseni aikana on tehty mm.:
Moottoriöljyt ja öljynsuodatin vaihdettu
Muut tarvittavat suodattimet vaihdettu
Pari viikkoa sitten vaihdettu apukuljettajan puolen katkennut vetoakseli
Samalla vaihdettu uusi vetoakselin stefa
Vaihteistoöljyt vaihdettu.
Autossa hyvät kesä...
Honda Civic EP2 1.6 – Katsastettu, paljon huollettu, 330 tkm
Myyntiin siistikuntoinen Honda Civic EP2. Mittarissa noin 330 000 km. Auto on ollut päivittäisessä ajossa ja toimii hyvin.
Ennen katsastusta autoon tehtiin autohuollossa isompi huolto, johon meni reilusti rahaa ja vaihdettiin paljon osia. Lisäksi oman omistukseni aikana on tehty mm.:
Moottoriöljyt ja öljynsuodatin vaihdettu
Muut tarvittavat suodattimet vaihdettu
Pari viikkoa sitten vaihdettu apukuljettajan puolen katkennut vetoakseli
Samalla vaihdettu uusi vetoakselin stefa
Vaihteistoöljyt vaihdettu.
Autossa hyvät kesä renkaat alu vanteilla sekä talviset hyvillä nastoilla nekin aluvanteilla
Kunto:
Sisusta on siistissä kunnossa ja puhdistan auton vielä ennen luovutusta.
Ulkopuolelta löytyy ikään ja kilometreihin nähden normaalia käytön jälkeä: naarmuja, lommoja sekä hieman ruostetta pyöränkaarissa.
Pohja on kuitenkin kova.
Huomioitavaa:
Moottorin vikavalo palaa. Huollossa todettiin vian johtuvan MAP-anturista, joka on yhteydessä EGR-järjestelmään ja antaa siksi vikakoodia EGR:stä.
MAP-anturiin pääsee hieman öljyä, minkä vuoksi vikavalo syttyy uudelleen. Vikakoodin saa poistettua vikakoodinlukijalla, mutta se palaa yleensä takaisin noin parinsadan kilometrin jälkeen.
Vikavalo ei ole vaikuttanut auton ajoon omassa käytössäni.
Auto kuluttaa hieman öljyä, joten öljyn määrää kannattaa seurata ja lisätä tarvittaessa. Tämä ei ole haitannut omaa ajoani.
Itselleni jäävät asiat autosta:
Lisävalo, Pioneerin mankan ota itselleni sekä subbarin. Kontista piuhat jätän valmiiksi seuraavalle autossa paranneltu äänentoisto, Ei ihan paskin mutta ei maailman parhainkaan mutta muut ovisoittimet jää autoon. Vakio mankan laitan paikoilleen enne ostajaa ellei ole laittaa rahaa enempi soittimiin sekä lisävaloon.
Kaupan päälle:
Uusi apukuljettajan puolen etulokasuoja
Muutama EGR-venttiili
Varaosa etuvaloumpio
Auto myydään ikä ja kilometrit huomioiden. Tästä hyvä ja luotettava käyttöauto seuraavalle omistajalle.
Hintaa saa tarjota oman näkemyksen mukaan :)