Siitä jatkojalostukseen tai vaikka suoraan ajoon pitkäkattoa! Kyseessä tehtaan 250D koppa, johon vaihdettu w202 OM605, Ahdin OM606 peräisin ja bilteman välijäähdytin. Ahtoja 1.4bar. Vaihdettu myös mekaaninen pumppu. Kaikki muutokset otteessa. Tehoa ehkä ~180hp
Teknisesti hyvä. Ei oireile kansivikaa tai huohota.
Muuta tehtyä
- Jenkkivilkut parkeilla
- Joku alusta, matalemmat jouset saa taakse vielä mukaan
- Takakelkassa uretaanipuslat, kiinnikkeet myös tehty vastikään.
- Konttiin tulee piuhat valmiiksi, Kuvista poiketen katson jonkun radion mukaan, kajarit joku ottanut parempaan talteen.
Viat pitkälti kosmeettisia
Kuskinovi ja kontinluukku pahimmat, konepellissä naarmuja.
Perä ääntää, mukaan antaa toinen 250D ABS perä vetareilla.
Kierros ja nopeusmittari ei toimi.
Tuulilasissa halkeama.
Myydään alla olevilla 16” kesärenkailla
Ota ihmeessä yhteyttä jos kiinnostus heräsi, VAIN 0409302882, Vaihdot vain samaan merkkiin, älä tarjoa mitään muuta.
Siitä jatkojalostukseen tai vaikka suoraan ajoon pitkäkattoa! Kyseessä tehtaan 250D koppa, johon vaihdettu w202 OM605, Ahdin OM606 peräisin ja bilteman välijäähdytin. Ahtoja 1.4bar. Vaihdettu myös mekaaninen pumppu. Kaikki muutokset otteessa. Tehoa ehkä ~180hp
Teknisesti hyvä. Ei oireile kansivikaa tai huohota.
Muuta tehtyä
- Jenkkivilkut parkeilla
- Joku alusta, matalemmat jouset saa taakse vielä mukaan
- Takakelkassa uretaanipuslat, kiinnikkeet myös tehty vastikään.
- Konttiin tulee piuhat valmiiksi, Kuvista poiketen katson jonkun radion mukaan, kajarit joku ottanut parempaan talteen.
Viat pitkälti kosmeettisia
Kuskinovi ja kontinluukku pahimmat, konepellissä naarmuja.
Perä ääntää, mukaan antaa toinen 250D ABS perä vetareilla.
Kierros ja nopeusmittari ei toimi.
Tuulilasissa halkeama.
Myydään alla olevilla 16” kesärenkailla
Ota ihmeessä yhteyttä jos kiinnostus heräsi, VAIN 0409302882, Vaihdot vain samaan merkkiin, älä tarjoa mitään muuta.