23.4. katsastettu
Loisto om603 nelikko superi vähillä kilometreillä tarjolla
Alunperin 300 bensa joka vaihdettu 2017 poisa oikean moottorin tieltä ja silloin myös mittari vaihdettu eli korilla on +600tkm vedetty, mutta hyvä kuntoinen silti. Esim ovien alareunat ei mädät ja pohja kova. Tietenki pieni korroosio iskenyt vasempaan kylkeen taakse mutta ei pahasti, kontinluukku tosin melko ruvella kun jouduttu vaihtamaan edellisen omistajan toimesta. Näistä kuvat viimeisenä
Itsellä ollut 25 kesästä asti ja talven ajanut ongelmitta.
Tekniikka toimii hyvin ja auto liikkuu turbon herätessä hyvin painosta huolimatta, neliveto toimii kuten pitää ja sen ansioista auto säilynyt siis kuminpoltolta sun muulta mikä yleensä pilaa nämä...
23.4. katsastettu
Loisto om603 nelikko superi vähillä kilometreillä tarjolla
Alunperin 300 bensa joka vaihdettu 2017 poisa oikean moottorin tieltä ja silloin myös mittari vaihdettu eli korilla on +600tkm vedetty, mutta hyvä kuntoinen silti. Esim ovien alareunat ei mädät ja pohja kova. Tietenki pieni korroosio iskenyt vasempaan kylkeen taakse mutta ei pahasti, kontinluukku tosin melko ruvella kun jouduttu vaihtamaan edellisen omistajan toimesta. Näistä kuvat viimeisenä
Itsellä ollut 25 kesästä asti ja talven ajanut ongelmitta.
Tekniikka toimii hyvin ja auto liikkuu turbon herätessä hyvin painosta huolimatta, neliveto toimii kuten pitää ja sen ansioista auto säilynyt siis kuminpoltolta sun muulta mikä yleensä pilaa nämä aika äkkiä.
Hieman vajaa 20tkm kerennyt itse ajaa nyt ja siinä aikana kahdesti öljyt ja suodatin vaihedettu.
Lisäksi
vasemman etuiskarin yläpää
Syyläri
Alapallonivel oikealle
1kpl hydrauli tasonsäätö linja
Oikean takaiskarin öljy letku
Venttiilikopan ja turbon tiivisteitä
Molemmat takajouset + normaalit takaiskarit nyt tasonsäädön tilalla.
35/40 holsetti, 7mm herlevin pumppu ja 60x30 välijäähy ja öljynlauhdutin. Ahdonalainen syöttö 2.2 bar max ahdot
2x renkaat, nastat vielä alla jossa hyvin pintaa taisi olla nyt vain viime talven ajetut ja kesäset 2 hyvää ja 2 vähän enemmän kulunutta tod näk liian pienen rengaspaineen takia.
2x avaimet
Vakkari ja kuskin sähköpenkki ei toimi mutta en kyllä ole myöskään tutkinut.
Sen verran jäi että kehotukset kuskin puolen umpiosta ja takapöntön puutteesta.
Myös hieman taitaa vielä tiputtaa lämpöanturin välistä öljyä.
Hinnassa varaa oikealle ostajalle, whatsapp tai soittamalla mutta töiden takia ei välttämättä kerkeä vastaamaan puheluun.
0409325588