Siitä Subarua tarjolle. Tupakoimaton ja yleisilmeeltään muutenkin aivan siisti yksilö. Ollut Subaruliikkeessä esittelyautona, eli tästä löytyy kutakuinki kaikki varusteet mitä kyseiseen autoon on saanut mm. keyless go, kattoluukkua, tehdastummaa takalasia yms. Vajaa kahdeksan vuotta ollu itellä käytössä joten huoltohistoria on hyvinkin tiedossa.
Tässä listaa mitä mm laitettu.
-Kytkin ja vauhtipyörä uusittu HD-asetelmalla
-Uusi tuulilasi
-hehkut vaihdettu
-Pyöränlaakeri taakse
-Turbo huollettu ja sorvattu isompi billet siipi imupuolelle
-custom softa...
Siitä Subarua tarjolle. Tupakoimaton ja yleisilmeeltään muutenkin aivan siisti yksilö. Ollut Subaruliikkeessä esittelyautona, eli tästä löytyy kutakuinki kaikki varusteet mitä kyseiseen autoon on saanut mm. keyless go, kattoluukkua, tehdastummaa takalasia yms. Vajaa kahdeksan vuotta ollu itellä käytössä joten huoltohistoria on hyvinkin tiedossa.
Tässä listaa mitä mm laitettu.
-Kytkin ja vauhtipyörä uusittu HD-asetelmalla
-Uusi tuulilasi
-hehkut vaihdettu
-Pyöränlaakeri taakse
-Turbo huollettu ja sorvattu isompi billet siipi imupuolelle
-custom softa egr+dpf delete downpipellä (vakioputki mukaan)
-Bc racing/D2 korkeus- ja jäykkyyssäädettävä alusta
-Judd t311r 19x8,5" kesävanteet ok renkailla
-18" oem talvivanteet hyvillä renkailla
-2din soitin vaihdettu (vakiosoitin mukaan)
-ovet ja peräkontti äänieristetty
Yms yms...
Miinuksiakin toki löytyy
-Kuskin ovessa naarmu
-peräluukussa sävyeroa
-peruutuskamera mykkä
-etupäässä kolahtaa joku välillä, ei oo löytynyt mistään väljää omasta eikä katsurin toimesta
Paljon jäi kertomatta, ota yhteyttä jos kiinnostuit