Volvo V70 2.5 20V 170HP mieluiten vaihdot 940/740 volvoihin välirahaa on maksaa jonkun verran! Mieluiten Farmari ja manuaali. Myös Turbo manuaali V/S40 voisi kiinnostaa!
Remontit mitä tehty minun aikana:
- Jarrulevyt eteen molemmille puolille
- Jarrukilvet eteen molemmille puolille
- Jarrupalat eteen molemmille puolille
- Alatukivarsi apparin puolelle eteen
- Jarrusylinteri apparin puolelle eteen
- Kuskin ovi vaihdettu
- Ennen kattia oleva Lambda anturi vaihdettu
- Yksi ruostekohta...
Volvo V70 2.5 20V 170HP mieluiten vaihdot 940/740 volvoihin välirahaa on maksaa jonkun verran! Mieluiten Farmari ja manuaali. Myös Turbo manuaali V/S40 voisi kiinnostaa!
Remontit mitä tehty minun aikana:
- Jarrulevyt eteen molemmille puolille
- Jarrukilvet eteen molemmille puolille
- Jarrupalat eteen molemmille puolille
- Alatukivarsi apparin puolelle eteen
- Jarrusylinteri apparin puolelle eteen
- Kuskin ovi vaihdettu
- Ennen kattia oleva Lambda anturi vaihdettu
- Yksi ruostekohta hitsattu ja laitettu kivenisku massa päälle
- Öljyt vaihdettu ja samalla öljynsuodatin ja polttoainesuodatin.
Ajolleen omasta mielestä aika hyvä, ei vetele tai täristä. Itse ajanut nyt noin 2500-3000km eikä ole ollut mitään ongelmia ja toiminut moitteitta.
Lambdan vikavalo palaa mutta toinen lambda antureista jo vaihdettu ja pientä pintaruostetta siellä täällä autossa, kuskin puolen etusumuvalosta palanut poltin ja edestä kuskinpuolta yksi renkaan pultti katkennut ja ilmastointi ääntää vähän. Muita vikoja en itse ole huomannut.
Auto seissyt melkein kolme vuotta jossain tallissa ennen minulle tuloa ja vanhoista huolloista en tiedä sen kummemmin. Kone käy hyvin ja pelaa hyvin eikä vuoda mitään ja pohjakin hyvä kuntoinen. Minulla joka päiväisessä ajossa!
Juuri ostetut röökimuovit ja valoluomet ja vanteet ovat dezent 17 juuri laitettu uudet 205/55 R17 kumit.
Kysy ihmeessä lisää jos joku jäi kiinnostamaan!
Puh: 0442407532 mieluiten viesti en välttämättä voi aina vastata puhelimeen!