Siitäpä pikku näppärä menopeli seuraavalle. Sisusta erittäin siistissä kunnossa, ulkoa päin löytyy jo jonkin verran kiven iskelmiä yms. Mutta niinkö kuvista näkee, ihan perus siistissä kunnossa tämän ikäiseksi kuitenkin.
Moottori juuri peruskorjattu, vaihdettu mm.
Jako-ja öljypumpun ketjusarja, laakerit, tiivisteet, venttiilivarrenkumit, öljynpaineensäädin ym.
Samalla uusittu kytkinpaketti ja vaihteiston stefat, pakoputken haitari, hammastangon suojakumet, takajarruletkut ja palat.
Teknisesti siis huippukuntoinen yksilö joka ei sytyttele öljynpainevaloa, syö öljyä tai tuprauttele sinistä savua, niinkö näillä kilometreillä nämä tahtovat tehdä, jos edellä mainittuja korjauksia ei ole vielä tehtynä.
Halvat käyttökulut: kulutus matka-ajossa vajaa 6l/100km, verot n.200/v
Kesärenkaat lähes uudet ja talvirenkaat myös hyvät.
Siitäpä pikku näppärä menopeli seuraavalle. Sisusta erittäin siistissä kunnossa, ulkoa päin löytyy jo jonkin verran kiven iskelmiä yms. Mutta niinkö kuvista näkee, ihan perus siistissä kunnossa tämän ikäiseksi kuitenkin.
Moottori juuri peruskorjattu, vaihdettu mm.
Jako-ja öljypumpun ketjusarja, laakerit, tiivisteet, venttiilivarrenkumit, öljynpaineensäädin ym.
Samalla uusittu kytkinpaketti ja vaihteiston stefat, pakoputken haitari, hammastangon suojakumet, takajarruletkut ja palat.
Teknisesti siis huippukuntoinen yksilö joka ei sytyttele öljynpainevaloa, syö öljyä tai tuprauttele sinistä savua, niinkö näillä kilometreillä nämä tahtovat tehdä, jos edellä mainittuja korjauksia ei ole vielä tehtynä.
Halvat käyttökulut: kulutus matka-ajossa vajaa 6l/100km, verot n.200/v
Kesärenkaat lähes uudet ja talvirenkaat myös hyvät.