Tekniikaltaan kunnossa, kaikki toimii, ilmastointi puskee kesällä jääkylmää ja talvella eber lämmintä.
Automaattilaatikko vaihtaa pehmeästi eikä nyvi tai pohdi yhtään ylimääräistä.
Moottori vetää kokoisekseen tosi hyvin eikä tunnu mitään muljahteluja tai kuulu pahoja ääniä.
Pientä ruostepistettä pinnassa mutta alustassa ei katsastaja nähnyt mitään huolestuttavaa vaan sanoi että auto on täysin kunnossa, ja on muuten joka kerta minun kuuden vuoden ajojen aikana mennyt kerralla läpi.
Minun aikana tehty:
Jakohihna + vesipumppu tehty n. 3 v sitten, samalla uusittu apulaitehihna ja kiristin.
Moottorin tuki...
Tekniikaltaan kunnossa, kaikki toimii, ilmastointi puskee kesällä jääkylmää ja talvella eber lämmintä.
Automaattilaatikko vaihtaa pehmeästi eikä nyvi tai pohdi yhtään ylimääräistä.
Moottori vetää kokoisekseen tosi hyvin eikä tunnu mitään muljahteluja tai kuulu pahoja ääniä.
Pientä ruostepistettä pinnassa mutta alustassa ei katsastaja nähnyt mitään huolestuttavaa vaan sanoi että auto on täysin kunnossa, ja on muuten joka kerta minun kuuden vuoden ajojen aikana mennyt kerralla läpi.
Minun aikana tehty:
Jakohihna + vesipumppu tehty n. 3 v sitten, samalla uusittu apulaitehihna ja kiristin.
Moottorin tuki uusittu n. 2 v sitten
Kallistuksenvakaajan yhdystangon kumit + koiranluut vaihdettu eteen n. 2v sitten.
Jarrupalat taakse viime vuonna.
Jarrunesteet vaihdettu 2026
Moottoriöljyt suodattimineen, powershiftin öljyt ja suodatin sekä ilmanputsari ja polttoainesuodatin vaihdettu kevät 2024
Uudet kesärenkaat 2025
Talvirenkaat nastoilla 2023
Ei kolise alustassa mikään ja tämä on ollut ihan todella hyvä auto kaikin puolin.