Myynnissä ikäisekseen hyvässä kunnossa oleva Civic EP3 Type-r. Auto on tuotu Ruotsista 2019.Olen itse omistanut auton noin kolme vuotta. Auton mukana tulee kuvissakin näkyvä kansio, jossa on kattavasti tietoa auton historiasta, mm. kaikki dokumentit ja tärkeät kuitit. Huoltohistoria on hyvä, ja autoa on huollettu vuoteen 2024 asti liikkeessä. Tämän jälkeen huollot on tehty itse. Japanilaisille tyypillisesti autosta löytyy paikoitellen ruostetta, ja nämä kohdat näkyvät myös kuvissa. Pohja on ikäisekseen hyvässä kunnossa. ABS-valo syttyy ja sammuu välillä itsekseen, mutta tästä ei tule vikakoodeja. Ei aiheuttanut ongelmia katsastuksessa. Anturit kannattaa ainakin tarkistaa. Sisäilman lämpötilan vipu jumittaa, mutta tämä on helppo esim. liikkeen korjata. Itselläni ei ole ollut aikaa laitella "mukavuusjuttuja". Auton mukana tulee valmiiksi hankittu yksikkö tätä varten. Autossa on ilmastointi, mutta...
Myynnissä ikäisekseen hyvässä kunnossa oleva Civic EP3 Type-r. Auto on tuotu Ruotsista 2019.Olen itse omistanut auton noin kolme vuotta. Auton mukana tulee kuvissakin näkyvä kansio, jossa on kattavasti tietoa auton historiasta, mm. kaikki dokumentit ja tärkeät kuitit. Huoltohistoria on hyvä, ja autoa on huollettu vuoteen 2024 asti liikkeessä. Tämän jälkeen huollot on tehty itse. Japanilaisille tyypillisesti autosta löytyy paikoitellen ruostetta, ja nämä kohdat näkyvät myös kuvissa. Pohja on ikäisekseen hyvässä kunnossa. ABS-valo syttyy ja sammuu välillä itsekseen, mutta tästä ei tule vikakoodeja. Ei aiheuttanut ongelmia katsastuksessa. Anturit kannattaa ainakin tarkistaa. Sisäilman lämpötilan vipu jumittaa, mutta tämä on helppo esim. liikkeen korjata. Itselläni ei ole ollut aikaa laitella "mukavuusjuttuja". Auton mukana tulee valmiiksi hankittu yksikkö tätä varten. Autossa on ilmastointi, mutta sitä ei ole huollettu, eikä siis tällä hetkellä puhalla kylmää. Huolto siis kannattaa tehdä, mikäli toivoo viileitä kyytejä.
Vaihdettuja osia kahden vuoden sisällä:
- BC Racing coilovers
- Kytkinpaketti
- Etuvalot (vanhat saa mukaan!)
- Jarrupalat ja -levyt eteen ja taakse
- Akku
Muita vaihdettuja osia
- Invidia G200-Ti catback
- K&N typhoon short ram intake
- ASR rear subframe brace + beaks tie bar
- D2 rear camber kit
- Skunk2 lower control arms
- JDM style -tuuliohjaimet
- Pre-facelift takavalot
- Ultra racing front upper strut brace
Kesärenkaat:
-JR wheels JR3 18x8 vanteet
-Westlake / kaksi viikkoa sitten ostettu, eli uudet!
Talvirenkaat:
-Fondmetal 7200 16x7 vanteet
- Goodyear / 2 vuotta sitten ostettu, hyvässä kunnossa.
Auto on palvellut hyvin, ja ollut mukava ajaa ja omistaa. Uudelle omistajaehdokkaalle huomioksi, että auto on matala! :) Ei siis välttämättä sovi keskikaupunkiin korkeille katukivityksille. Auto ei ole pakkomyynnissä, mutta lähitulevaisuudessa olisi hyvä vaihtaa rallipeli perheautoon.
Aina voi laittaa viestiä ja kysyä, jos joku mietityttää. En ota vastaan vaihtoja, vain rahalla lähtee pihasta.
0449905130