Tästä Siisti Civicci myyntiin. Auto katsastettu 15.11.2025. Siistikuntoinen, hieman laitettavaa olisi.
Moottori 1,6 vtec, maltillinen kulutus. Kahdet hyvät renkaat aluvanteilla, kesärenkaat keväällä ostettu. Pohja hyvässä kunnossa , joskus massattu. Ja muutenkin aika vähän ruostetta, hieman vänkärin oven alareunassa. Kaaret ok. Joku joskus päivittänyt kaiuttimet ja Alpinen bluetooth mankka. Irroitettava koukku.
Hieman on fiksailtu lähiaikoina:
-jakohihnasarja+vesipumppu+moniurahihna
312000km kohdalla
-Etujarrupalat
-pakoputken...
Tästä Siisti Civicci myyntiin. Auto katsastettu 15.11.2025. Siistikuntoinen, hieman laitettavaa olisi.
Moottori 1,6 vtec, maltillinen kulutus. Kahdet hyvät renkaat aluvanteilla, kesärenkaat keväällä ostettu. Pohja hyvässä kunnossa , joskus massattu. Ja muutenkin aika vähän ruostetta, hieman vänkärin oven alareunassa. Kaaret ok. Joku joskus päivittänyt kaiuttimet ja Alpinen bluetooth mankka. Irroitettava koukku.
Hieman on fiksailtu lähiaikoina:
-jakohihnasarja+vesipumppu+moniurahihna
312000km kohdalla
-Etujarrupalat
-pakoputken viimeinen osa
-venttiilikopan tiiviste + muita tiivisteitä
-öljyt+suodatin 318000km kohdalla
Miinuksiakin löytyy:
-Tuulilasi halki (meni edellisestä katastuksesta läpi, en kyllä tiedä miten?)
-Katalysaattorin sisusta helisee tai siltä ainakin kuulostaa
-Pakoputken väliosassa reikä, koitetaan paikata.
-Ilmastointi tyhjä
-Lakkahilseilyä puskureissa
-Takajarrukengät vaihdon tarpeessa
-Auto rekisteröity kahdelle, älä kysy miksi, en tiedä, takapenkit ja vyöt kuitenkin kiinni, oli tarkoitus muutoskatsastaa mutta en ole saanut aikaiseksi.
Kyselyt ja ihmettelyt voi soitella tai viestitellä