Myydään ylimääräiseksi jäävä Honda. Parin vuoden ajalta omien kokemusten mukaan ollut kaikinpuolin hyvä auto. Auto on ulkoa melko pieni, mutta sisältä yllättävän tilava ja mukava. Kaadettavien takapenkkien ansiosta konttiin mahtuu isompiakin tavaroita. Huollot hoidettu ajallaan merkkiliikkeessä ja merkattu huoltokirjaan.
Plussat:
+siisti sisusta
+hyvä alusta ja ajotuntuma
+sporttinen ulkonäkö
+Apple carplay ja Android auto
+taloudellinen
+talvirenkaina...
Myydään ylimääräiseksi jäävä Honda. Parin vuoden ajalta omien kokemusten mukaan ollut kaikinpuolin hyvä auto. Auto on ulkoa melko pieni, mutta sisältä yllättävän tilava ja mukava. Kaadettavien takapenkkien ansiosta konttiin mahtuu isompiakin tavaroita. Huollot hoidettu ajallaan merkkiliikkeessä ja merkattu huoltokirjaan.
Plussat:
+siisti sisusta
+hyvä alusta ja ajotuntuma
+sporttinen ulkonäkö
+Apple carplay ja Android auto
+taloudellinen
+talvirenkaina hyväkuntoiset kitkat
+lähes uusi akku (1/2026)
+yli vuosi leimaa jäljellä (8/2027 asti)
Miinukset:
-käytön jälkiä (kiveniskemiä ja pieniä naarmuja)
-kuskin penkin korkeussäätö jumittaa välillä (pitää keventää painoa penkiltä, jotta liikkuu taas)
-melko kova rengasmelu maantienopeuksissa
-kesärenkaat ovat kuluneet
EI VAIHTOJA!!
Viestillä tai soittamalla lisätietoja. Jos hinta ei miellytä, laita tarjousta ja aletaan tekemään kauppaa.