Mazda 3

Päivitetty 21.05.2026 Oulu, Pohjois-Pohjanmaa
ID 15704524
Mazda 3
Bensiini
2008
241 000 km
Manuaali
Katsastettu ja huollettu!
Perustiedot
Mittarilukema
241 000 km
Moottori
1,6 l, Bensiini
Vuosimalli
2008
Vaihteisto
Manuaali
Vetotapa
Etuveto
Korimalli
Sedan
Auton tyyppi
Henkilöauto
Väri
Musta metalliväri
Tekniset tiedot
Ohjauslaite
Vasemmalla
Lisätiedot

Toimiva auto pois pihasta. Alkuvuodesta katsastettiin. Leimaa 18.2.2027 asti.


Vuosien saatossa osaa on veihdeltu aina kun tarvittu. Viimeisimpänä tulee mieleen molemmat etutukivarret, etujarrupalat molemmin puolin ja kuskin puolen jarrusatula. Öljyt vaihdoin viime syksynä ja auto on seissyt melkein koko talven, koska ajettu eri autolla.


Auto on ikäisekseen koriltaan ja sisustalta fiksussa kunnossa. Kaksilla renkailla ja hyvät kitkat mukaan irrallaan vielä.


Toimiva automaatti ilmastointi.


Välillä syttyy moottorin valo. Luettu koodi ja sanoo, että nakutusanturi. Ei vaikuta ajoon vaikka palaakin välillä, enkä ole tästä syystä sitä myöskään vaihtanut, koska anturi on imusarjan alla piilossa.


Vaihto ei tule kyseeseen, koska tämäkin auto myydään ylimääräisenä pois.


Myyn autoa toisen henkilön puolesta, joten auto ei ole minun nimissä. Omistaja on mukana myyntitapahtumassa.


Ja eipä tarvi kysellä tiukkaa hintaa ym. joutavia. Se soittaa, joka autoa tarvii ja hakee pois.

Toimiva auto pois pihasta. Alkuvuodesta katsastettiin. Leimaa 18.2.2027 asti.


Vuosien saatossa osaa on veihdeltu aina kun tarvittu. Viimeisimpänä tulee mieleen molemmat etutukivarret, etujarrupalat molemmin puolin ja kuskin puolen jarrusatula. Öljyt vaihdoin viime syksynä ja auto on seissyt melkein koko talven, koska ajettu eri autolla.


Auto on ikäisekseen koriltaan ja sisustalta fiksussa kunnossa. Kaksilla renkailla ja hyvät kitkat mukaan irrallaan vielä.


Toimiva automaatti ilmastointi.


Välillä syttyy moottorin valo. Luettu koodi ja sanoo, että nakutusanturi. Ei vaikuta ajoon vaikka palaakin välillä, enkä ole tästä syystä sitä myöskään vaihtanut, koska anturi on imusarjan alla piilossa.


Vaihto ei tule kyseeseen, koska tämäkin auto myydään ylimääräisenä pois.


Myyn autoa toisen henkilön puolesta, joten auto ei ole minun nimissä. Omistaja on mukana myyntitapahtumassa.


Ja eipä tarvi kysellä tiukkaa hintaa ym. joutavia. Se soittaa, joka autoa tarvii ja hakee pois.

Ohjeita turvalliseen ajoneuvokauppaan

Mazda 3  4.1 Lue 121 Mazda 3 -arvostelua

Ohjeita turvalliseen ajoneuvokauppaan

Mazda 3  4.1 Lue 121 Mazda 3 -arvostelua

Mazda Koeajoja