Tästä isoisän silmäterä myyntiin.
Isoisä menehtyi ja tämä jäi mummolle mutta mummo haluaa nyt myydä kun ei tee yksin näin isolla autolla mitään.
Auto edelleen kuolinpesän omistuksessa mutta käydään tällä viikolla laittamassa mummon omistukseen. Samalla käyn katsastamassa.
Ajettu vain 106tkm
Huollettu aina ajallaan
Vaihdettu isompi näyttö
Alkuperäinen näyttö on tallessa
Kesä ja talvirenkaat hyvät, kesä vanteissa hieman kanttari ihottumaa mutta on suorat
Puskureissa...
Tästä isoisän silmäterä myyntiin.
Isoisä menehtyi ja tämä jäi mummolle mutta mummo haluaa nyt myydä kun ei tee yksin näin isolla autolla mitään.
Auto edelleen kuolinpesän omistuksessa mutta käydään tällä viikolla laittamassa mummon omistukseen. Samalla käyn katsastamassa.
Ajettu vain 106tkm
Huollettu aina ajallaan
Vaihdettu isompi näyttö
Alkuperäinen näyttö on tallessa
Kesä ja talvirenkaat hyvät, kesä vanteissa hieman kanttari ihottumaa mutta on suorat
Puskureissa naarmuja sekä oikeassa taka kyljessä syvempi naarmu
Latausluukku temppuilee välillä ettei meinaa saada auki, mummo pitänyt sitä teipin avulla auki
Tässä nyt hieman tietoa autosta mitä muistuu mieleen mutta lisäilen tänne sitä mukaan kun tulee mieleen jotain, toki saa laittaa viestiä ja kysyä jos tulee kysyttävää.
Koitetaan myydä suoralla rahalla ensin, jos ei mene niin koitan tarjota liikkeisiin.
Laitan sisältä kuvia kun oon tehnyt sisäpesun autoon.
Soitot ja viestit numeroon 0401673716
Auto mäntsälässä