Siittä olis Ibiza 1.2L system Porsche tarjolla.
Juuri vaihdettu kannentiiviste kun aiempi hajosi, testattu että ajoitus on oikea, samalla vaihdoin imusarjan tiivisteet uusiin.
Itse oli tarkoitus tehdä itselle ensi auto, mutta ei aikataulu jousta tämän korjaamiseen ja tarve autolle suurenee koko ajan, joten myyn että saan toisen tilalle.
Suurin este ajamiseen on todennäköisesti alipaine vuoto jossakin kaasarin letkuissa, käynnistyy ja käy normaalisti noin 20-30 sekuntia, tällöin vastaa kaasuun normaalisti jne, sen jälkeen kaasari tekee jotain jonka takia se "booaa" ja sammuu, vetääkö liian laihialle/rikkaalle?
-takakaaret pitäisi tehdä, sanottu jo aiemmalla leimalla
- pakoputki tällä...
Siittä olis Ibiza 1.2L system Porsche tarjolla.
Juuri vaihdettu kannentiiviste kun aiempi hajosi, testattu että ajoitus on oikea, samalla vaihdoin imusarjan tiivisteet uusiin.
Itse oli tarkoitus tehdä itselle ensi auto, mutta ei aikataulu jousta tämän korjaamiseen ja tarve autolle suurenee koko ajan, joten myyn että saan toisen tilalle.
Suurin este ajamiseen on todennäköisesti alipaine vuoto jossakin kaasarin letkuissa, käynnistyy ja käy normaalisti noin 20-30 sekuntia, tällöin vastaa kaasuun normaalisti jne, sen jälkeen kaasari tekee jotain jonka takia se "booaa" ja sammuu, vetääkö liian laihialle/rikkaalle?
-takakaaret pitäisi tehdä, sanottu jo aiemmalla leimalla
- pakoputki tällä hetkellä irti mutta saa sopivan pakoputken joka yltää auton noin puoleen väliin ja takapöntön.
-säilötty suurimman osan elämästänsä sisätiloissa joten pohjassa ei ole hitsin kanssa kiroamista.
Muuten auto toimii niinkun tälläsen pitääkin, kysymällä lisää! Mutta vain jos oikeesti olet kiinnostunut
Niin ja akku ei kuulu kauppaan
Vain viesti!
Ilmoitetut kilometrit suuntaa antavaa