Kuvien mukainen nelikko passatti koemielessä myyntiin. Auto jäänyt ylimääräiseksi uuden hankkimisen johdosta. Auto leimattu kuukauden sisään ja huomautus koiranluista ainoastaan. Auto palvellut hyvin talossa jo 5 vuotta veto ja matka käytössä. Autoon pitäisi tehdä jakoremontti koska vuodet on jo täynnä ja kilometritkin alkaa olla jo ajettu senpuoleen. kytkimen painelaakeri on ruvennut ääntämään, mutta toimii edelleen täydellisesti. Maalipinnoiltaan ei enään siisti, kilometrit näkyy ja paljon on joutunut pintakorroosiota käymään läpi. Takaluukku huonoimmassa kunnossa ja jos hyvän haluaisi helpommalla pääsisi kun hakisi purkaamolta uudemman luukun. webasto ei toimi (paloilmapuhallin loppu). Ilmastointi ei toimi (hiipuu aina talven jäljeen, mutta vuoto on niin pieni, että ainakaan vielä ei ole paikkaa löytynyt).
Viimeisessä kuvassa...
Kuvien mukainen nelikko passatti koemielessä myyntiin. Auto jäänyt ylimääräiseksi uuden hankkimisen johdosta. Auto leimattu kuukauden sisään ja huomautus koiranluista ainoastaan. Auto palvellut hyvin talossa jo 5 vuotta veto ja matka käytössä. Autoon pitäisi tehdä jakoremontti koska vuodet on jo täynnä ja kilometritkin alkaa olla jo ajettu senpuoleen. kytkimen painelaakeri on ruvennut ääntämään, mutta toimii edelleen täydellisesti. Maalipinnoiltaan ei enään siisti, kilometrit näkyy ja paljon on joutunut pintakorroosiota käymään läpi. Takaluukku huonoimmassa kunnossa ja jos hyvän haluaisi helpommalla pääsisi kun hakisi purkaamolta uudemman luukun. webasto ei toimi (paloilmapuhallin loppu). Ilmastointi ei toimi (hiipuu aina talven jäljeen, mutta vuoto on niin pieni, että ainakaan vielä ei ole paikkaa löytynyt).
Viimeisessä kuvassa näkyy ecun johdot joita jouduttiin talvella paikkomaa, kun hiiri niitä pätki.
Auto ei syö öljyä, eikä hiukkasloukunkaan kanssa ole ollut mitään ongelmia. Autossa highline varustus eli nahka jakkarat yms tunnelmavalot löytyy. Tällä hetkellä kuljettajan puolen takaovi ei aukea ulkopuolelta, kun kahva on "jumissa". Todennäköisesti vika vaijerissa tai lukkolaitteessa. Autossa kuljetettu koiria, lapsia ja työmaan ryminöissä ollut mukana, eli käytön jälkeäkin jo löytyy. Autossa myös tupakoitu, eli siitäkään ei toinna yllättyä. Auto on kuitenkin teknisesti täysin kunnossa ja katsastettu, sekä 5 vuotta päivittäin vienyt töihin, kotiin ja vetänyt moitteetta kärriä perässä mukisematta. Alla huonot kesäpyörät siirtorenkaiksi laitettu ja halutessaan huonot talvisetkin matkaan skodan vanteella löytyy. Näkemyksiä hinnasta saa halutessaan esittää, mutta hirveästi en ole tiputtamassa eikä auto pakko myynnissäkään ole. Vaihtoja saa ehdottaa traktoreihin, mönkijöihin, traktorien työvälineisiin, mutta autoista en lähtökohtaisesti ole kiinnostunut.
Öljyt vaihdeltu säännöllisesti ja jarrut eteen ja taakse tehty parinvuoden sisään. Vuosi sitten vaihdettu tuulilasi. Tässä suht kattava kuvaus autosta ja whatsapiin voi laittaa kyselyitä jos tulee kysyttävää.