Hiljattain museorekisteröity olemattoman vähän ajettu Swift. Tästä halvemmaksi autoilu ei enää muutu: kulutus noin 5 l satasella, ei veroja, katsastus 4 vuoden välein ja vakuutukset 40-50€ vuodessa millä saa 120 virallista ajopäivää.
Talven 2026 aikana vaihdettua, jonka jälkeen ajettu joitain satoja kilometrejä:
-jakopään hihna + kiristin
-vaihteistoöljyt
-moottoriöljyt + suodatin
-sytytystulpat
-jarrupalat eteen
Auton pohjasta käsitelty kaikki mahdollisesti ruostuva kotelonsuoja-aineella, sekä otettu korin alkavat...
Hiljattain museorekisteröity olemattoman vähän ajettu Swift. Tästä halvemmaksi autoilu ei enää muutu: kulutus noin 5 l satasella, ei veroja, katsastus 4 vuoden välein ja vakuutukset 40-50€ vuodessa millä saa 120 virallista ajopäivää.
Talven 2026 aikana vaihdettua, jonka jälkeen ajettu joitain satoja kilometrejä:
-jakopään hihna + kiristin
-vaihteistoöljyt
-moottoriöljyt + suodatin
-sytytystulpat
-jarrupalat eteen
Auton pohjasta käsitelty kaikki mahdollisesti ruostuva kotelonsuoja-aineella, sekä otettu korin alkavat ruosteen alut kiinni.
Pieninä kauneusvirheinä mainittakoot vänkärin penkissä olevat pari pientä reikää, jotka näkyvät kuvassa. Auton pelleissä on myös muutamia pieniä lommoja, mutta muuten maalipinta on hyvässä kunnossa ja ilmeisen alkuperäinen.
Mukaan siisti kuntoiset nastarenkaat lähes uudenveroisilla kumeilla. Paistoleima 16/24 ja ajettu alle 1000 km. Alla olevat kesärenkaat alkavat olla pikkuhiljaa vaihtokunnossa.
Auto toimii moitteetta ja on kaikin puolin kunnossa. Tästä riittää autoa vielä pitkäksi aikaa. Keräilymielessä myös harvinainen pienen ajomäärän ja hyvän kuntonsa takia.
Ei vaihtoja