Luotettava 4 litran suora kutonen ja zf automaattilaatikko. Mukava peli sekä kaupungissa että maantiellä. Moottori ja vaihteisto pelaavat hienosti yhteen.
Itsellä tämä ollut nyt vähän yli 7 vuotta kesäkäytössä. Lähtee käyntiin vaikka olisi seissyt pidempäänkin, ei pura akkua yms. Talvet lämpimässä säilössä.
Vanteina suht harvinaiset, ajanhenkeen sopivat Racing Dynamics RGP koossa 8,5x17 jotka puhallettu ja pulverimaalattu.
Näitä viimeisiä XJ40 korisia ei enään riitä kaikille, monilta osin laadukkaampia kuin alkupään mallit. Lisäksi tässä yksilössä ei ole vuotavaa kattoluukkua eikä reistailevia hydraulisia tasonsäätö iskareita.
Löytyy myös alkup. käyttöohjekirja ja huoltokirja johon merkattu huoltoja ja korjauksia.
Ota huomioon että...
Luotettava 4 litran suora kutonen ja zf automaattilaatikko. Mukava peli sekä kaupungissa että maantiellä. Moottori ja vaihteisto pelaavat hienosti yhteen.
Itsellä tämä ollut nyt vähän yli 7 vuotta kesäkäytössä. Lähtee käyntiin vaikka olisi seissyt pidempäänkin, ei pura akkua yms. Talvet lämpimässä säilössä.
Vanteina suht harvinaiset, ajanhenkeen sopivat Racing Dynamics RGP koossa 8,5x17 jotka puhallettu ja pulverimaalattu.
Näitä viimeisiä XJ40 korisia ei enään riitä kaikille, monilta osin laadukkaampia kuin alkupään mallit. Lisäksi tässä yksilössä ei ole vuotavaa kattoluukkua eikä reistailevia hydraulisia tasonsäätö iskareita.
Löytyy myös alkup. käyttöohjekirja ja huoltokirja johon merkattu huoltoja ja korjauksia.
Ota huomioon että kyseessä kuitenkin jo 33v vanha englantilainen eli löytyy myös laiteltavaa, ei kuitenkaan mitään ajoa haittaavaa mm. ilmastointi vuotaa noin kuukaudessa parissa aineet pihalle, ei ole tutkittu sen tarkemmin. Tämä on kuitenkin jo R134a aineella. Sisätilanpuhallin toimii välillä ja välillä taas ei. Keskuslukitus toimii vain vänkärin ovesta. Muutenkin iän tuomaa kulumaa ja jälkeä on havaittavissa. Mukaan saa uuden startin (nykyinen alkaa osoittaa väsymisen merkkejä vaikka lähteekin aina käyntiin). Lisäksi halutessaan saa muuta ylimääräistä osaa mm. toiset umpiot yms.
Asialliset tarjoukset huomioidaan.
Joa en vastaa puhelimeen laita viestiä perään, viestillä saa muutenkin parhaiten kiinni.
Puh. 0452660176