Asiallinen Mazda 6.
Korissa käytön/korjausten jälkiä (mm. Etu sekä Takapuskuria maalattu). Yleisilme kuitenkin siisti.
Mazdaan tehty koneremontti noin 15tkm sitten, jolloin tehty seuraavasti:Rengastettu, laakeroitu, uudet venttiilit, jakoketju uusittu, vesipumppu ja termostaatti myös uudet. (Näistä ei dokumentteja ole).
Molemmat renkaat hyväkuntoiset alumiinivanteilla. Kesärenkaat 225/45R18 ja talvirenkaat nasta 205/55R16
Talvivanteissa jonkin verran hapettumaa.
Takakontin pohjaan tehty ruoste korjauksia, muuten pellit vaikuttaa kovalta.
Ilmastointi...
Asiallinen Mazda 6.
Korissa käytön/korjausten jälkiä (mm. Etu sekä Takapuskuria maalattu). Yleisilme kuitenkin siisti.
Mazdaan tehty koneremontti noin 15tkm sitten, jolloin tehty seuraavasti:Rengastettu, laakeroitu, uudet venttiilit, jakoketju uusittu, vesipumppu ja termostaatti myös uudet. (Näistä ei dokumentteja ole).
Molemmat renkaat hyväkuntoiset alumiinivanteilla. Kesärenkaat 225/45R18 ja talvirenkaat nasta 205/55R16
Talvivanteissa jonkin verran hapettumaa.
Takakontin pohjaan tehty ruoste korjauksia, muuten pellit vaikuttaa kovalta.
Ilmastointi puhaltaa viileää mutta vaatisi varmasti täytön.
Juuri vaihdettu öljyt+öljynsuodatin, ilmansuodatin, raitisilmasuodatin, moniurahihna, sytytystulpat sekä akku.
Myös jarrupalat sekä liukutapit joka nurkkaan.
Autoon vaihdettu soitin. Alkuperäisen saa mukaan.
Kuluneet pyyhkijänsulat tehnyt naarmuja apukuljettajan puolelle tuulilasiin.
Auto itsellä jokapäiväisessä käytössä, kilometrejä tulee sitä mukaan lisää.