Auto on lähes ruosteeton. Katsastus on voimassa 28.06.2027 saakka.
Vasemman puolen etuhelman edessä on maali lähtenyt pieneltä alalta(kuva ohessa) sekä oikean puolen etulokasuojan alakulmasta samaten on maali lähtenyt pieneltä alalta. Autoa ei ole tarvinnut hitsata eikä sitä tarvitse hitsata. Pohja on ruosteeton, kuva ohessa.
Autossa on kummatkin takavetoakselit, vasen etuvetoakseli ja oikean puolen ulompi etuvetonivel uusittu. Kaikki vetoakselin stefat ja kardaanin takatasauspyörästön puoleinen stefa on uusittu. Moottorin ja kaikki voimansiirron öljyt on vaihdettu n. 200km sitten.
Auto on jatkuvanelivetoinen = AWD.
Kosmeettisia ´kauneuspilkkuja´ on: kuljettajan penkin reunan vioittuma(kuva) sekä kuvista ilmenevät maalin kulumat.
Autosta on paljon...
Auto on lähes ruosteeton. Katsastus on voimassa 28.06.2027 saakka.
Vasemman puolen etuhelman edessä on maali lähtenyt pieneltä alalta(kuva ohessa) sekä oikean puolen etulokasuojan alakulmasta samaten on maali lähtenyt pieneltä alalta. Autoa ei ole tarvinnut hitsata eikä sitä tarvitse hitsata. Pohja on ruosteeton, kuva ohessa.
Autossa on kummatkin takavetoakselit, vasen etuvetoakseli ja oikean puolen ulompi etuvetonivel uusittu. Kaikki vetoakselin stefat ja kardaanin takatasauspyörästön puoleinen stefa on uusittu. Moottorin ja kaikki voimansiirron öljyt on vaihdettu n. 200km sitten.
Auto on jatkuvanelivetoinen = AWD.
Kosmeettisia ´kauneuspilkkuja´ on: kuljettajan penkin reunan vioittuma(kuva) sekä kuvista ilmenevät maalin kulumat.
Autosta on paljon kuvia, kaikki eivät mahdu tähän ilmoitukseen. Kuvia saa pyytämällä sen verran kuin on mahdollista.
Autoon on kahdet renkaat vanteineen. Alla on nyt ex. talvirenkaat, joista nastat on nypitty pois. Nastarenkaat talveksi, Nokia Nordman(185/65R15) ovat n. 300km ajetut, paisto 12/25 - todella hyvä pito, nastaulkonema on ´miehekäs´.
Moottori käy nätisti eikä se hölvää öljyä joutenpäin.
Mukaan saa uusia huolto-osia kuten jarrupalat, öljynsuodatin ym.
Vaihdossa voin ottaa sähköavusteisen fillarin tai vaikka Tunturimopon.