Yleisilmeeltään ihan siisti. Hieman ruostetta ja jälkiä, vois olla huonomman näköinen.
Kesärenkaat mukaan näillä vanteilla.
Tää toimii ja ei toimi.
Eli pätkii ajoittain…ja saattaa sammua, tai sitten menee vikatilaan jossa ei vastaa kaasuun(auto sammutettava ja sitten tämä vika lähtee pois)vikakoodin luvulla rokkaa jonkun aikaa ja sitten voi iskeä perus keltaisen moottorivikavalon ja EPC vikavalon. Leimasta mennyt läpi tosta noin, vikakoodit luettuna.
Pakoputki paikattu vastikään.
Herjaa siis pakokaasujen takaisinkierrätyksestä, imusarjan ABS paineesta ja polttoaineen säädöstä.
Tähän on nyt...
Yleisilmeeltään ihan siisti. Hieman ruostetta ja jälkiä, vois olla huonomman näköinen.
Kesärenkaat mukaan näillä vanteilla.
Tää toimii ja ei toimi.
Eli pätkii ajoittain…ja saattaa sammua, tai sitten menee vikatilaan jossa ei vastaa kaasuun(auto sammutettava ja sitten tämä vika lähtee pois)vikakoodin luvulla rokkaa jonkun aikaa ja sitten voi iskeä perus keltaisen moottorivikavalon ja EPC vikavalon. Leimasta mennyt läpi tosta noin, vikakoodit luettuna.
Pakoputki paikattu vastikään.
Herjaa siis pakokaasujen takaisinkierrätyksestä, imusarjan ABS paineesta ja polttoaineen säädöstä.
Tähän on nyt vaihettu MAP-anturi, EGR-venttiili sekä siihen se alusta, puolat, tulpat, bensansuodatin esimerkiksi. Luultavasti kyse jostain sähköviasta…?
Kyseessä oikeasti ihan hyvä auto jos pätkimisen saisi kuriin. Alusta jees.
Hinta 800€/korkein tarjous, eilen tämän ajoin kilsan päästä omalle pihalle mutkitta.
Tuulilasi vaihdettu 2024, takalasi naarmuinen.
Ainiin ja toinen etupolttimo palanut tällä hetkellä.
Ajoneuvo myydään kuvien mukaisessa kunnossa.
Ilmastointi ON, MUTTA ei toimi. Tarvitsee uuden kompressorin. Puhallin uusittu lähiaikoina.
Lohkolämmitin on, mutta ei puhallinta.
Paras aika tavoitella 16 eteenpäin, voi myös laittaa txt.